Vrácení zboží, výměna zboží, reklamace

Veškeré vztahy mezi kupujícím a prodávajícím na internetové adrese www.povleceni-plus.cz se řídí obchodními podmínkami. Níže je uveden pouze stručný návod a obvyklé řešení nejčastějších situací.

Vrácení zboží

V případě, že Vám zakoupené zboží jakkoliv nevyhovuje, máte jako spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy a zboží nám do 30 dnů vrátit. Důvod uvádět nemusíte.

Jak postupovat při vrácení zboží do 30 dnů:

Každý spotřebitel, má právo odstoupit od kupní smlouvy a zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit. My tuto lhůtu prodlužujeme až na 30 dnů.
Zboží (nejlépe v originálním obalu) dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Přiložte kopii faktury a krátký dopis ve znění: Odstupuji od smlouvy dle objednávky č. … , připište datum, Váš podpis a číslo účtu pro vrácení částky. Použít můžete také vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Zboží zašlete na adresu: ME STYL s.r.o., Městečko 198, 696 32 Ždánice
Jakmile nám bude balíček doručen, budeme Vás informovat.
Peníze za vrácené zboží zasíláme na bankovní účet obvykle do 3 pracovních dnů.

Náklady spojené s vrácením zboží (poštovné od Vás k nám) v případě odstoupení od kupní smlouvy hradí kupující.

Vrácení zboží není možné v případě, že zboží je vyrobeno na zakázku dle přání zákazníka!

Výměna zboží

Zakoupili jste si u nás, nesprávným výběrem, výrobek nevyhovující velikosti? Nepoužitý, nevypraný a nepoškozený výrobek v původním obalu nám zašlete zpět a my Vám jej rádi vyměníme.

Jak postupovat při výměně zboží:

Před realizací výměny nás předem informujte na email: obchod@povleceni-plus.cz.
Nepoužité a nevyprané zboží v původním obalu dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Přiložte krátký dopis s popisem, které zboží vracíte a za které si přejete vyměnit (vždy uvádějte kód zboží – pro jednoznačnou identifikaci).
Zboží zašlete na adresu: ME STYL s.r.o., Městečko 198, 696 32 Ždánice
Jakmile nám bude balíček doručen, budeme Vás informovat.

Náklady spojené s výměnou zboží, tj. poštovné, hradí kupující.

Výměna zboží není možná v případě, že zboží je vyrobeno na zakázku dle přání zákazníka!

Reklamace

U nás řešíme reklamace ihned (obvykle do 2 pracovních dnů).

Jak postupovat při řešení reklamace:

Reklamované zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Přiložte kopii faktury, stručný popis závady, datum a Váš podpis.
Zboží zašlete na adresu: ME STYL s.r.o., Městečko 198, 696 32 Ždánice
Jakmile nám bude balíček doručen, budeme Vás informovat.