Reklamce, vrácení zboží, výměna zboží: Povlečení Plus – nejen povlečení

Povlečení Plus – nejen povlečení

+420 731 228 597 (po-pá 9-12 h. a 13-15 h.)
obchod@povleceni-plus.cz

 Nákupní košík: 0 položek za 0,– Kč

Vrácení zboží, výměna zboží, reklamace

Veškeré vztahy mezi kupujícím a prodávajícím na internetové adrese www.povleceni-plus.cz se řídí obchodními podmínkami. Níže je uveden pouze stručný návod a obvyklé řešení nejčastějších situací.

Vrácení zboží

V případě, že Vám zakoupené zboží jakkoliv nevyhovuje, máte jako koncový spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy a zboží nám do 14 dnů vrátit. Důvod uvádět nemusíte.

Jak postupovat při vrácení zboží do 14 dnů:

Každý koncový spotřebitel, má právo odstoupit od kupní smlouvy a zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit.
Nepoužité a nevyprané zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Přiložte kopii faktury a krátký dopis ve znění: Odstupuji od kupní smlouvy dle objednávky č. … , připište datum, Váš podpis a číslo účtu pro vrácení částky.
Zboží zašlete na adresu: ME STYL s.r.o., Archlebov 276, 696 33 Archlebov
Jakmile nám bude balíček doručen, budeme Vás informovat.
Peníze za vrácené zboží zasíláme na bankovní účet obvykle do 3 pracovních dnů.

Výměna zboží

Zakoupili jste si u nás, nesprávným výběrem, výrobek nevyhovující velikosti? Nepoužitý, nevypraný a nepoškozený výrobek v původním obalu nám zašlete zpět a my Vám jej rádi vyměníme.

Jak postupovat při výměně zboží:

Před realizací výměny nás předem informujte na email: obchod@povleceni-plus.cz.
Nepoužité a nevyprané zboží v původním obalu dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Přiložte krátký dopis s popisem, které zboží vracíte a za které si přejete vyměnit (vždy uvádějte kód zboží – pro jednoznačnou identifikaci).
Zboží zašlete na adresu: ME STYL s.r.o., Archlebov 276, 696 33 Archlebov
Jakmile nám bude balíček doručen, budeme Vás informovat.

Výměna ani vrácení zboží není možná v případě, že zboží je vyrobeno na zakázku dle přání zákazníka!

Reklamace

U nás řešíme reklamace ihned (obvykle do 2 pracovních dnů).

Jak postupovat při řešení reklamace:

Reklamované zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Přiložte kopii faktury, stručný popis závady, datum a Váš podpis.
Zboží zašlete na adresu: ME STYL s.r.o., Archlebov 276, 696 33 Archlebov
Jakmile nám bude balíček doručen, budeme Vás informovat.

Nabízené zboží


TOPlist
Copyright © 2009 - 2017 ME STYL, s.r.o.. Všechna práva vyhrazena.
Webdesign © 2009 - 2017 StastnyWeb

Partneři | Doporučujeme:
velkoplošný a digitální tisk | klimatizace do bytu

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.